FAQ Algemeen

Algemeen meeste gesteld Vragen in de Taxi !


Wij maken lage kosten en bereken een kleine marge. De lage kosten geven wij graag terug aan onze klanten via vaste lage prijzen.

Op dit moment kunt u uw rit tot 1 uur voor vertrek boeken. Heeft u een taxi nodig? Bel ons dan even op +31 644473636 zodat wij u telefonisch een aanbod kunnen doen. Of boek direct online.

Ons boekingssysteem biedt u de optie om een retourrit te boeken. Ons boekingssysteem vestrekt u meteen een extra korting als u een retourrit boekt.

Heeft u een boekingsbevestiging per mail van ons ontvangen en heeft u daar vragen over? Neem dan contact op met onze Klantenservice via het telefoonnummer:+31 644473636

U kunt uw boeking wijzigen door telefonisch contact met ons op te nemen:+31 644473636

In verband met wet en regelgeving tellen alle kinderen mee als passagiers. Dit geld ook voor baby’s.

U mag zoveel bagage meenemen als in de auto past. In een stationwagen passen 4 passagiers, 3 grote koffers en 3 kleine koffers.

Over Luchthavevervoer

Wij adviseren u altijd het vluchtnummer in te vullen bij uw boeking, zodat wij rekening kunnen houden met eventuele vertragingen, vluchtannuleringen of andere wijzigingen in uw reis. Zo zorgen wij er samen voor dat u op tijd op de luchthaven komt en ook de terugweg soepel verloopt.

Wij vragen u vriendelijk om ons direct na landing even een berichtje te sturen of even te bellen 📞:0644473636

Wij monitoren zelf alle vluchten. Daaarom is het van belang om uw vluchtnummer door te geven. Zodra u geland bent, vragen wij u om een berichtje te sturen naar onze chauffeur

Als u gekozen hebt voor een online betaling dan hoeft u in de taxi niets meer te betalen. De gehele betaling doet u online via onze website

Overige-,

Nee, dit is niet toegestaan.

Nee, net als alle taxi’s beschikken wij niet over een kinderzitje. U mag altijd een meenemen Kinderzitjes zijn overigens niet verplicht in een taxi. U mag uw baby op schoot vervoeren.

Huisdieren zijn uiteraard toegestaan. Wel verzoeken wij u om dit van tevoren aan te geven.

Annuleren:-,

Annuleren kan alleen telefonisch en tot uiterlijk 4 uur voor vertrek. Telaat bent u betaalt 30% van ritten prijs of als van tevoren gereserveerd U krijgt dan uw geld terug of u kunt er voor kiezen om een nieuwe rit te boeken.

Het betaalde bedrag wordt binnen 3 werkdagen na uw annulering teruggestort op uw bankrekening of creditcard.

Waar kan ik terecht als ik een klacht heb over de service van Jij en Ik Taxi?

Wij ontvangen graag uw klacht of opmerking per mail of telefoon. Wij ervaren feedback van onze klanten als zeer waardevol en het helpt ons onze service te verbeteren. Bovendien willen wij u natuurlijk graag een oplossing aanbieden om uw ontevreden gevoel wegnemen. Stuur uw bericht naar 📧 info@taxijijenik.nl of bel 📞 +31 644473636

Rating: 5 sterren
1 stem

Vragen opmerkingen!

Taxi jijenik Den Bosch

Adresgegevens:

Contact

Taxi Jij en Ik
Stationweg 22A
5231 RK S-Hertogenbosch 
📧 info&taxijijenik.nl

✅ www.taxijijenik.nl 

📞 Tel-:0031644473636

Online bestellen formulier of online boeking;-