Veelgestelde vragen?

 

Veelgestelde vragen!

Taxi Jij en ik Den Bosch 24 uur!

+31644473636

Hoe snel is jullie taxi ter plaatse? 

Hoe snel is jullie taxi ter plaatse? 

Binnen het team van Taxi Den Bosch hebben we altijd voldoende chauffeurs en taxi’s tot onze beschikking. Nadat u uw reservering aan ons kenbaar heeft gemaakt, wordt de rit direct ingepland. Dat betekent dat we altijd snel aanwezig zijn op de gewenste locatie.

Welke tarieven hanteren jullie voor taxivervoer? 

Welke tarieven hanteren jullie voor taxivervoer? 

Wij hanteren we altijd vaste tarieven. Dat betekent een voordelige lage instapprijs en geen extra bijkomende kosten achteraf.

Zijn jullie in heel Nederland beschikbaar?

Door ons grote netwerk van ruim 50 chauffeurs zijn wij in heel Nederland beschikbaar. Taxiritten van en naar iedere locatie in Nederland en luchthavens in België en Duitsland kunnen via onze website geboekt worden.

Op welke tijdstippen kan ik een taxi bestellen? 

Op welke tijdstippen kan ik een taxi bestellen? 

Onze service zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar. Dat geldt niet alleen voor personenvervoer, maar ook voor directievervoer, vip-vervoer en luchthaven transfers, Bob service Den Bosch

Hoe kan ik een taxi reserveren?

Hoe kan ik een taxi reserveren?

Een taxi bestellen van of naar Rosmalen doet u bij Taxi Den Bosch altijd voordelig en snel. Zo kunt u al vanaf € 18,00 naar het centrum van Den Bosch reizen. We hanteren geen extra kosten zodat u achteraf nooit voor verrassingen komt te staan.

Hoe weet ik wat de prijs is van mijn gewenste rit?

Vul bij reserveren pagina bij ‘van’ en ‘naar’ het vertrek- en bestemmingsadres van de benodigde taxirit in, voeg een eventuele tussenstop toe en vink aan of je met of zonder bagage reist. Vervolgens selecteer je het ophaalmoment van de rit en de eventuele retourrit. 

Maakt het voor de prijs uit op welk tijdstip ik reis?

Wij hanteren altijd het scherpst mogelijke tarief. Op sommige drukke momenten kan de prijs iets hoger zijn. Dit wordt altijd bij je aanbieding vermeld.

Ik wil een ophaaltijd aangeven maar zie alleen hele uren staan, zijn er meer tijdsopties?

Jazeker. Als je bijvoorbeeld om 09:45 uur opgehaald wilt worden, klik dan eerst op 09:00 en vervolgens kun je op 5 minuten nauwkeurig je ophaaltijdstip aangeven. Ook gelijk via WhatsApp

Hoe lang van tevoren kan ik een rit boeken?

Je kunt bij ons 24 uur per dag in heel Den Bosch en Nederland online een rit boeken. Via WhatsApp Bij ritten die kort van tevoren geboekt worden, zal er binnen enkele minuten een chauffeur aan de rit(ten) worden toegewezen. Indien er geen chauffeur beschikbaar is, wordt je boeking kosteloos geannuleerd.

Kan ik ook telefonisch een taxi boeken?

Dit is wel mogelijk 24/7 uur voor de tarieven zoals die genoemd staan op de site. Wel kun je ons natuurlijk altijd even bellen op +31644473636 als je graag even geholpen wilt worden met je reservering.

ook via WhatsApp +31644473636

Waar kan ik naartoe vervoerd worden?

Wij bieden taxiritten aan van of naar alle locaties in heel Nederland. Tevens kun je bij ons vanuit heel Nederland een taxi boeken van of naar luchthavens in België en Duitsland. Luchthaven Airport Service Den Bosch Schiphol Taxi Den Bosch Brussel Airport Taxi. Brussel Airport Taxi

Hoelang van tevoren moet ik op de luchthaven zijn?

Dit verschilt per vlucht en wordt vooral bepaald door je eindbestemming. Bij Taxi Jij en Ik raden we aan om minstens twee uur van tevoren op de luchthaven aanwezig te zijn.

In de drukkere vakantieperiodes kan dit op de grote luchthavens oplopen tot drie uur van tevoren. Controleer dit voor de zekerheid bij je luchtvaartmaatschappij.

Kan ik ook via een ander adres gebracht worden?

Dit is zeker mogelijk. Vul eerst je vertrekadres in je kunt aangeven via welk adres of welke adressen je wilt rijden. 

Houd er bij een rit naar een Luchthaven Airport Service Den Bosch luchthaven wel rekening mee dat je je reis iets ruimer inplant, zodat je bij eventueel oponthoud op een van de adressen nog steeds op tijd op het vliegveld bent.

Waarom staat bij een Schiphol-boeking Evert van de Beekstraat als adres?

Evert van de Beekstraat 202 is het officiële adres van Schiphol. Door onze chauffeur word je uiteraard gewoon bij een vertrekhal naar keuze afgezet. Ook ophalen vindt gewoon plaats op de luchthaven zelf.

Kan ik ook opgehaald worden op de luchthaven?

Jazeker. Druk hiervoor op ‘van’ op de beginpagina of op de twee pijltjes naast de naam van de luchthaven als je al bent begonnen met boeken. Let op dat je de tijd opgeeft waarop je de taxi wilt hebben, en dus niet de tijd waarop je vlucht aankomt.

Kan ik ook luxe-vervoer boeken?

Reis je graag in stijl?  Bij Taxi Den Bosch 24 uur biedt ook luxe vervoer aan! Tijdens je boeking kun je op de aanbiedingspagina de optie ‘Luxe’ selecteren. Met luxe vervoer ben je verzekerd van een rit in een luxueuze wagen, bestuurd door een chauffeur in pak.

Hoe boek ik een retourrit?

Wil je heen en terug met de taxi? Dit is mogelijk! Vink op de beginpagina ‘retour’ aan en selecteer een ophaaltijdstip voor de retourrit. Je kunt nu beide ritten in één boeking bestellen.

Hoe kan ik mijn vluchtnummer opgeven?

Je kunt tijdens het boeken bij ‘Reisgegevens’ je vluchtnummer opgeven. De vervoerder houdt je vlucht in de gaten en blijft ook bij vertraging op je wachten. Tot zeker zeventig minuten na landing blijft de taxi beschikbaar voor je. 

Weet je je vluchtnummer nog niet? Je kunt deze altijd later nog toevoegen op de pagina met het overzicht van je rit. De link hiernaartoe vind je in je bevestigingsmail.

Hoeveel bagage kan ik meenemen?

Mocht je meer bagage meenemen dan je hebt aangegeven en dit niet in de geboekte categorie passen, behouden wij ons het recht voor om hier een extra vergoeding voor te vragen. 📞 +31644473636. Of info@taxijijenik.nl

Kan ik ook een rolstoeltaxi boeken?

Opvouwbare rolstoelen kunnen worden meegenomen, dit kun je aangeven bij “bijzondere bagage" tijdens je boeking. Is de rolstoel niet inklapbaar? Neem dan even contact met ons op. info@taxijijenik.nl

Kan ik ook kinderen meenemen?

Kinderen zijn van harte welkom in onze taxi’s. Voor kleine kinderen kun je eventueel zelf een kinderzitje meenemen. Ook kun je hierom vragen in het ‘Opmerkingen’-veld, vaak kan de chauffeur er eentje meenemen. In Nederland zijn kinderzitjes in een taxi overigens niet verplicht, dus dit hoeft niet per se. Wij geven bij een dergelijke aanvraag dan ook geen garantie dat het zitje daadwerkelijk wordt meegenomen.

+31644473636

Zijn huisdieren of andere speciale bagage mogelijk om mee te nemen?

Dit is zeker mogelijk! Onder ‘Wil je bijzondere bagage meenemen?’ kun je aangeven welke speciale bagage je mee wilt nemen in de taxi. Voor het vervoeren van honden vragen wij je wel zelf een bench mee te nemen Taxi Tarieven - Taxi Prijzen Kosten

Ik wil liever in de taxi betalen. Kan dat ook?

Dit is mogelijk bij ons. We zijn extra scherp geprijsd doordat de ritten online geboekt en betaald worden. Hierdoor weet de chauffeur zeker dat hij niet voor niets naar je toe komt en besparen we loze kilometers. Altijd beetje betaalverzoek vooraf!

Hebben jullie ook deeltaxi's?

Wij hebben geen deeltaxi's. Een taxi bij ons is exclusief voor jou en je eventuele reisgezelschap. Er zullen dus niet nog andere mensen worden opgehaald.

Ik wil speciale bagage meenemen die niet genoemd staat bij de opties. Wat moet ik doen?

Er zijn een hoop verschillende soorten speciale bagage. Het is mogelijk dat jouw soort er niet tussen staat. Als dit het geval is, geef dan in het opmerkingenveld bij reisgegevens aan met welke bagage je reist. Wij zullen hier dan rekening mee houden.

Hebben jullie ook taxibusjes?

Wij hebben zeker taxibusjes. Hierin kunnen tot maximaal acht personen in één keer mee vervoerd worden. Ook worden onze taxibusjes gebruikt als je veel en/of grote bagage mee hebt. 5 p 7 p 8 p tot 50 personen tegelijk vervoer!!

Hoe kan ik mijn geboekte rit betalen?

Wij bieden meerdere betaalopties aan. Je kunt bij ons betalen via iDEAL, creditcard, PayPal of Apple Pay. Zakelijke klanten kunnen de mogelijkheid hebben om op rekening te betalen.

Mijn betaling is mislukt. Wat nu?

Mocht de betaling niet lukken, kun je altijd een andere betaalmethode proberen. Mocht je dit niet willen of lukt dit ook niet, neem dan +31644473636 contact met ons op. Of WhatsApp +31644473636

Moet ik nog iets afrekenen in de taxi?

De prijs die je bij ons betaalt, is de volledige prijs. Mocht je op het moment van de taxirit een extra tussenstop willen maken of bagage willen meenemen die niet van tevoren is opgegeven, is de vervoerder wel gerechtigd hier extra geld voor te vragen. Hetzelfde geldt voor niet te vermijden tol- en veertarieven. Ook de restant van de taxirit moet betalen!

Moet ik fooi geven in de taxi?

Dit is mogelijk, maar uiteraard niet verplicht dat is wel leuk en geheel aan jou.

Wanneer krijg ik mijn geld terug als ik annuleer?

Als je je rit meer dan drie uur voor vertrek annuleert, krijg je van ons het volledige ritbedrag terug, minus eventuele transactiekosten. Je ontvangt dit bedrag binnen dertig dagen na je annulering op de rekening waarvandaan je betaald hebt. In overmachtssituaties is Taxi jij en Ik gerechtigd het bedrag om te zetten in taxi-tegoed. Zie hiervoor de algemene voorwaarden. Dit taxi-tegoed kan worden gebruikt bij een volgende boeking.

Hoe bewijs ik aan de chauffeur dat de rit al is betaald?

Onze vervoerders zijn ervan op de hoogte dat ritten via Taxi jij en ik Den Bosch van tevoren zijn afgerekend. Ook op je e-ticket staat dat de rit al is afgerekend bij taxi jij en ik en dat er niets meer in de taxi hoeft te worden betaald. Deze kun je dus altijd even laten zien.

Ik wil graag een factuur van mijn rit. Hoe krijg ik deze?

In je mail krijg je een voorlopige reservering van ons. Hierin is ook het betaalde bedrag en de btw vermeld. Je kunt deze voorlopige reservering laten gelden als factuur. Wij kan op sturen via e-mail of sms!

Tot wanneer kan ik mijn rit wijzigen of annuleren?

Een wijziging in datum of tijd kan tot 36 uur voor aanvang van je rit. Wil je korter van tevoren een wijziging doorgeven? Neem dan contact op met je vervoerder via het opgegeven nummer. +31644473636